Bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: yoerivanaalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

15 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Afgelopen week heb ik bezoek gekregen van mia mama e mia sorella. ( mijne moeke en zussie.) Het is was super gezellig. Ze belden naar mij toe, en ze zeeën dat ze bij de podium waren. Dus ik zo snel mogelijk daar naar toe. ik was super blij toen ik hun zag. Maar ik moest daarna weer terug naar mijn bungalow omdat ik iets was vergeten en daardoor bijna te laat was begonnen. hahah. Ik had gevragen of ik ook een keer bij hun mag slapen aan mij bazin, en gelukkig vond ze het goed. S'avonds hebben we een spel gespeelt. De dag daarna gingen we naar de markt. En haha ik heb ook gekanoot met mijn zus. haha we gingen in 2 persoons kano. De golven gingen redelijk hoog en daarna ben ik nog in het water gevallen. Ik wou proberen te staan in een kano.
(don't try at home). Uit eindelijk gingen we eten bij de Jam's. Mijn zus en má. Hadden een snitsel besteld, die gewoon evengroot is als de halft van het bord. Paar dagen daarna zijn ze nog naar mijn camping geweest. En hebben ze ene pizza's gegeten. Maar Marscha belde me, ze zei dat ze even langs kwam. Dus na het eten moest ik even weg. Ze had 15 min met mijn bazin gepraat. Ik wou weten wat ze zei. Maar ze vertelde dat pas als fabienne er ook bij was. Dus gingen we naar het Restaurante. Ze zei dat ze ook meteen luca belde ( baas van wintour) zodat die het ook meteen weet. En ze zei, dat pia ( bazin van de camping) supper happy was met ons. Dat we super goed deden, en ook al zijn er geen mensen bij aerobics dat we dan toch aerobics doen.
En daarna kwamen mijn moeder en zus de aller laaste dag nog naar mijn toe. ( heel toevallig dat ze net komen dat je gratis cake kan eten hahaha) En daarna hebben we nog gepraats en op het laast afscheid genomen. En het was een super leuke week.

Ciao Yoeri



  • 15 Juni 2011 - 11:33

    Moeke:

    Hey wat een gezellig verslag weer. Het was ook supergezellig bij jou op de camping. En natuurlijk leuk wat Marscha vertelde. Ik ben supertrots op je. Jullie doen het ook leuk samen. En fijn dat je zo goed met Fabienne op kunt schieten. Ge het er wel een charmante foto opgezet. Hahaha.
    Ik heb hier ook verteld dat je iedereen laat denken dat je een Italiaan bent. Ze moeten er allemaal om lachen. Maar ge bent ook een halve Italiaan. Hahaha.
    Nou ik kijk alweer uit naar je volgende verslag.

    Gr en een dikke xxxxx

  • 15 Juni 2011 - 12:22

    Sorella:

    Hee broertje,
    Was een leuk week he. Was gezellig om met jou te kanoen op het Gardameer. Ik zei al van te voren dat je ging vallen toen je probeerde te staan. haha. En wat heb je hier van geleerd?? haha. Geniet van de Kaba want wij hebben die thuis niet. Maandag waren de winkels dicht in Duitsland dus we hebben geen kaba meer kunnen kopen. Drink er maar eentje op mij. Nog veel plezier en doe Fabiene de groeten van mij. Ciao Melanie

  • 15 Juni 2011 - 15:51

    Marina En Huub:

    hey yoeri

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en och een nat pak is niet zo erg hahaha
    Schon fotoke van je ma en zus krijgen we nu ook nog een paar foto's van jou en.........Kunnen we zien of je goed te eten krijgt en zo haha
    De hartelijke groetjes van ons allemaal en tot het volgende verslag maar weer. houdoe (is irsels ken gin italiaans) huub en marina

  • 20 Juni 2011 - 19:25

    Je Tantetje:

    hey yoeri, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat alles goed gaat. leuk gehad met je moeke en je zus. je heb je weer lekker vermaakt daar, en een nat pak. gaat goed hahaha. enne chief geworden nou super goed hoor trots zijn we op jou. en wat foto's bekeken. lekker genieten hoor van alles, voor je het weet ben je weer thuis.
    tot het volgende verslag maar weer.
    groetjes van je allerliefste tantetje en oompie from hellevoet.

  • 23 Juni 2011 - 13:02

    Emilio:

    Hay Heb je nog ergens ruimte voor ons hahah Zoeken nog een vakantieplekske haha Hoor dat het goed gaat Veel plezier en zie je wel weer als je terug bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Italië

Via school ga ik stage lopen in Italië voor 5 maanden.

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2011

Familie bezoek

01 Augustus 2011

Pannenkoeken

24 Juli 2011

Het gaat super

03 Juli 2011

dagje vrij

02 Juli 2011

Van alles en nog wat
Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 30054

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: