Van alles en nog wat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Van alles en nog wat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Van alles en nog wat

Door: yoerivanaalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

02 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Ciao le gente,

Na 2,5 half maand niet naar de kapper te zijn gewezen. Heb ik dat toch maar gedaan. Ik denk 7cm is eraf. hahah.

Mijn leraar is gisteren gekomen, we hebben wat gegeten en gedronken. Maar hij zou eigenlijk om 1 uur komen maar was hij was al om 12 uur bij mijn cmaping. En ik werd opgeroepen door de bazin. Ik dacht wat heb ik nu verkeerd gedaan. Maar teon ik daar kwam zij ze heel vrolijk je leraar is daar. haha En daarna had ik vertelt hoe het ging, en het gaast nog steeds goed, alleen 1 ding de dagen gaan kei snel. Ik ben hier nu al een maand. hahah

Ik heb gisteren ook nog bij iemand gegeten. We hebben gegrillt, 1 meisje kwam naar ons en gaf ons een uitnodigig. Dat was kij gezellig.

IK heb ook nog deens geleerd, haha kei grappige taal is dat. Elke morgen zeggen we de animationprogram van de dag. En de talen zijn dan: DE, GB, IT, NL en DK. haha klinkt zo grappig. Net 1 grote struikelzin.

Hier hebben we ook een groepje kinderen die Itilaan zijn. hhaha ik vraaag altijd: Comè statè (hoe is het met jullie) ze roepen altijd in koor: benne (goed)haha is grappig om te horen. En de moeder is een belg. Maar ze zijn maar 1 talig opgevoed.

Ciao Yoeri

  • 02 Juli 2011 - 11:22

    Marian:

    Hey Yoeri nou dat is een goed teken dat de dagen zo snel gaan, dan heb je het heel goed naar je zin daar. Leuk dat je zoveel talen kan spreken en nog steeds leer je bij. Geniet van alles wat je meemaakt enne....heb je niet wat meer foto's? Groetjes van ons, houdoe hè!

  • 02 Juli 2011 - 12:15

    Moeke:

    Ha jongen fijn om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Gewordt wel internationaal zo met al je talen.
    En was de leraar ook tevreden? Dat zal wel als het zo goed gaat. Wel een nadeel he dat de dagen zo vlug gaan. Maar ja als dat het enige minpuntje is :). Nou jongen ga zo door he en nog heel veel plezier op Serenella.

    Dikke xxx

  • 02 Juli 2011 - 23:12

    Die Papa:

    Hoi Yoer, Gelukkig de de dagen zo snel gaan voor jou. Als ik eind deze maand naar jou toe kom ga ik alleen voor mijn tent zitten en helemaal niets doen. Dan gaat de tijd langzaam en duurt mijn vakantie in Italië heeeeel lang.
    Nee hoor, geintje, ik ben benieuwd waar er nog ergens plaats is bij het Gardameer, maar het lijkt me sterk dat er niet ergens een paar vierkante meter gras vrij is waar mijn tent en de motor op passen. Op Serenella kom ik waarschijnlijk niet te staan omdat ik daar de motor nie bij de tent mag zetten, maar dat is niet zo erg he Weet jij toevallig een camping in de buurt waar ik wel met de motor bij mijn tent mag staan? Laat maar iets weten en zoals ze in het Maori zeggen "Ma te waa", ciao van die papa...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Italië

Via school ga ik stage lopen in Italië voor 5 maanden.

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2011

Familie bezoek

01 Augustus 2011

Pannenkoeken

24 Juli 2011

Het gaat super

03 Juli 2011

dagje vrij

02 Juli 2011

Van alles en nog wat
Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 30032

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: