dagje vrij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu dagje vrij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

dagje vrij

Door: yoerivanaalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

03 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Gisteren had ik eindelijk een dagje vrij. Ik heb 12 dagen achter elkaar gewerkt. Want de ene vrije dag was op het begin van de week en de andere op het einde ergens. Maar gelukkig hebben we nu zekerheid en hebben hoeven we maar max 6 dagen te werken. Wel fijn.
Op mijn vrije dag ben ik naar mijn colega´s geweest in Cisano en ook in Piani di Clodia. Ik ben met de fiets geweest. En op de heen weg heb ik een ijsje gegeten en de terug weg ook trouwens. Maar toen ik in Piani kwam ging ik eerst kijken op de animaie waar iedereen was. Er zijn ook nieuwe mensen gekomen die ik nog ken van mijn stage. En het was echt super leuk dat ik ze weer zag. Er was ook 1 iemand ziek van hun die ben ik ook maar op wezen zoeken. Het is was echt gezellig. En die avond hadden ze een show maar ik ging er niet naar toe had ik geen tijd voor. Dat mis ik wel een beetje de shows. Ik had daarna wel honger gekregen dus ging ik eten in onze restaurant en ik heb een babypizza op en ook nog een tiramisu op. En in de avond heb ik nog met nederlanders gepraat en verder in de avond met belgen. hahah

Ciao Yoeri


  • 03 Juli 2011 - 18:01

    Moeke:

    Nou ge bent goed sociaal bezig geweest gisteren. En die shows komen heus nog wel jongen. Trouwens een charmante foto van Fabienne hahaha.
    En was je leraar trouwens ook tevreden over je. Maar dat zal wel. Nou jongen ik zou zeggen tot het volgende verslag maar weer.
    xxxx

  • 04 Juli 2011 - 09:36

    Opa En Oma:

    Hai lieverd wij zijn kei blij dat het zo goed gaat met jou. Als wij jou verslagen lezen merken wij dat je het heel leuk vind daar. Maar ik mis mijn kaart partner wel hoor. Hopelijk komt dat van de winter weer oke ? Je weet het niet te bruin worden en op tijd naar de kapper anders herkennen wij straks niet meer. Nou jongen heel veel plezier daar en we kijken uit naar jou volgende verslag.
    Groetjes en `n dikke zoen van opa en oma.

  • 05 Juli 2011 - 14:28

    Ludi En Mark:

    hoi yoeri
    wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je een fijne camping getroffen hebt,
    marlou heeft nu ook een kleinere camping en heeft het daar nu ook echt getroffen,.net als jij .
    ach de shows komen straks wel weer als jullie allemaal terug komen op piani.
    je hebt het ook heel leuk gehad met jullie mam en melanie ze vertelde hoe leuk en hoe geweldig jij je werk daar doet.
    je bent al op de helft dus geniet er nog naar van we horen wel of je met ons terug reist laat het wel op tijd weten oke groetjes en nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Italië

Via school ga ik stage lopen in Italië voor 5 maanden.

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2011

Familie bezoek

01 Augustus 2011

Pannenkoeken

24 Juli 2011

Het gaat super

03 Juli 2011

dagje vrij

02 Juli 2011

Van alles en nog wat
Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 30030

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: