Pannenkoeken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Pannenkoeken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Pannenkoeken

Door: yoeri van aalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

01 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Heey,

Ik had gisteren weer een vrije dag gehad. :D En dat was een kei leuke dag. Eerst ging ik zonne en daarna ging ik met de fiets naar PDC. Daar heb ik weer mijn collega’s gezien. En dat was super gezellig, ik heb ook met een beachvolleybal toernooi mee gedaan. En om 19:00 gingen een stel speciaal voor mij pannenkoeken bakken. Haha Dat was kei lekker ( ik heb er 5 opgegeten) en daarna mocht ik pudding eten na de pudding kreeg ik meloen en tot slot 2 bakkies koffie ( Douwe Egberts). Daarna zat ik wel vol. Hahah en toen wou ik liep ik verder, en vroegen 2 mensen van: Wil je nog een pilsje drinken. Haha lekker Dommelsch bier. Uit eindelijk was het half 2 geworden voor mij, want de volgende dag moest ik weer aan het werk.
Vrijdag avond heb ik mijn oude overbuur jongen gezien: Lauw. Hij kwam precies na de happydisco. Het was wel raar om hun te zien. Maar super leuk en ze hebben drop mee gegeven, we hebben samen wat gedronken. Ze hebben ongeveer een half uurtje gelopen. Ons pap is gisteren vertrokken, dus ik ben benieuwd wanneer hij langs komt.

Helaas gingen vandaag paar gezinnen weg, maar iedereen zwaaide naar mij aangezien dat ik de hele tijd bij de receptie moest staan. En sommige stopte midden van de weg. hahahah Ik merk nou wel dat het kei druk is in onze camping.

En zondag 7 augustus ga ik naar een concert dat wintour heeft geregelt. En dan komen ook de Vengaboys. hahahah kei grappig en heb er veel zin in. Want ik moet dan ook de happydisco dansen.
Vanaf 2 september ga ik weer terug naar Camping Piani di Clodia, aangezien dat er dan nog 1 musical is, en ze hadden een danser nodig. Daar blijf ik nog een week en dan kom ik al weer naar huis.

Ciao,
Yoeri

  • 01 Augustus 2011 - 12:12

    Moeke:

    Ha jongen wat een gezellig verslagje weer. Nou je vrije dag is goed besteed hoor. Maar leuk dat je mee mag naar het Wintourconcert. Kun je gelijk Going to Ibiza meedansen. Supergaaf hoor. En super dat je nog met een musical mee mag dansen. Wordtt het wachten eindelijk beloond :).
    Maar verder heb je het wel slecht lees ik met al die pannekoeken :).
    Het is toch wel snel gegaan he die 5 maanden. Jaha en dan weer in het gareel jongen. Hahaha.

    Nou veel plezier nog jongen.

    Dikke xxxxx

  • 01 Augustus 2011 - 19:36

    Cath En Ron:

    Hee kerel,

    Leuk om te lezen dat je het zo super naar je zin hebt! En ook wel gaaf dat je aan het wintourconcert mee mag doen. Maar tussen alles door heb je nog wel tijd gehad om beetje te oefenen want als je terug bent moet je toch wel in topvorm zijn;), gaat de competitie weer van start! Geniet er nog van en tot snel.

    Groetjes Cath en Ron

  • 03 Augustus 2011 - 18:10

    Mark En Ludi:

    hoi yoeri
    wat lekker pannekoeken dat je van zoiets hollands dan toch kunt genieten met pudding en douwe egberts koffie
    je kunt merken dat je het ontzettend naar je zin hebt dat is alleen maar goed.
    en dan gaan de 5 maanden zo voorbij het aftellen is al begonnen.voor je het weet zit je weer op school ha ha. nou geniet maar van de laatste weekjes en met jullie pap op komst gaat het helemaal vlug.
    nog heel veel plezier en de groetjes uit eersel

  • 06 Augustus 2011 - 09:46

    Je Zusje:

    Hee broertje,

    Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    En die pannenkoeken vindt jij wel lekker! Sinds jij weg bent hebben wij geen een pannenkoek meer gegeten haha. Als je thuis komt staat er een heel krat Dommelsch bier voor jou klaar.
    Welke musical ga je spelen op Piani? Super gaaf dat je mee mag met het Wintourconcert. Veel plezier nog en tot over een paar weekjes.

    Liefs je zusje

  • 07 Augustus 2011 - 16:11

    Nanne:

    Jeeej nog maar 35 dagen en dan is yoerietje back :D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Italië

Via school ga ik stage lopen in Italië voor 5 maanden.

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2011

Familie bezoek

01 Augustus 2011

Pannenkoeken

24 Juli 2011

Het gaat super

03 Juli 2011

dagje vrij

02 Juli 2011

Van alles en nog wat
Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 29972

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: