Familie bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Familie bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Familie bezoek

Door: yoeri van aalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

14 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal, afgelopen week was mijn vader hier voor 9 nachten . Het was kei gezellig. Het was even raar dat ik ons pap zag aangezien dat ik dacht dat die een dag later kwam. Maar ik vond dat niet zo erg. We zijn lekker met z´n tweeën weg geweest naar een andere Camping om iemand te bezoeken. En lekker in onze restaurant gegeten. We hebben lekker een potje tafeltennist ik( had gewonnen)
Haha ons pap sliep trouwens 10 meter (als het niet dicht bij is) van mijn bungalow vandaag. De receptie vond hem heel vriendelijk en ik vroeg aan hun of het goed was of hij hier kwam werken. Aangezien dat ons pap ook duits en engels kan. Haha Ik had meteen gevraagd of ze nog een grote T-shirt hadden. De bazin ging even kijken maar helaas dat hadden ze niet. En de receptie vond het grappig dat ons pap ene klein beetje italiaans kan.

En ook afgelopen week ben ik weer een beetje verwend. Haha 2 mensen hebben dit keer speciaal voor mij lekkere bloemkool en aardappelen gekocht. Ik heb nog nooit zoveel daarvan opgegeten. En daarna nog een lekkere toetje. Aangezien dat ik nog 10 minuten had moet ik opschieten maar ik m’n toetje nog niet. Dus hun 2 springen van de stoel af. De ene douwt meloen in m’n hand en een appel. De andere pakt yoghurt en doet vruchtjes erin. En daar boven op nog wat slagroom. Haha dan vraagt zei: Wat moet hij met een appel en een meloen als die maar 10 minuten heeft? De man: geen idee, ik dacht ik neem maar wat mee. haha
Ik heb gehoort van de receptie dat tot nu toe niemand heeft geklaagd over de animatie. De bazin is ook nog tevreden. Veel mensen hopen dat ik volgend terug kom op deze camping. En eerlijk gezegt wel ik dat ook. Ik ben hier nog 3 weken en dan nog een weekje in Piani Di Clodia. En dan ben ik al weer thuis.

En dan presenteert ik dat ik op 12 september terug naar NEDERLAND kom. Ik vertrek om 6:50en ik kom ongeveer om 8:20 aan bij Eindhoven Airport en zal waarschijnlijk rond 09:15 terug in onze kleine durpke. Ik zit ook al een beetje af te tellen want ik merk dat ik tegen de einde ga. Als ik thuis ben zal ik misschien een beetje heimwee krijgen om terug te gaan. Hahaha. Nee, ik denk niet dat het zo erg word. Maar ik hoop wel dat ik volgend jaar terug kom. Gelukkig heb ik iemand gevonden die mij mee neemt om 5 uur s’nachts naar Milan Bergamo. Het kost alleen een bak bier en wij moeten ook de parkeer plaats betalen.

Ciao Yoeri

  • 14 Augustus 2011 - 12:17

    Die Papa:

    Hoi jongen, ik vond het ook keigezellig.
    En vwb het tafeltennissen, ik heb jou laten winnen ;-) .
    Ik had nog gevraagd op de receptie of ze geen grotere maat hadden van T-shirt van Serenella maar inderdaad, dat hadden ze niet, jammer ik had er graag een gewild. Nog even met Mateo gebuurt en tegen hem gezegd dat wij zijn familie zijn in Nederland en Camping Serenella is jouw familie in Italië. Hij vond daat heel mooi gezegd, maar het is gewoon zo. Iedereen vindt het leuk om met jou te praten en te werken. Van de nachtwacht Stephano, het winkelpersoneel (o.a. Luca ) en het restaurant tot de baas van het eettentje aan het Gardameer waar jij de geluidsboxen parkeerde voor het stretching.
    Kan je nog wat foto's erbij plaatsen of zal ik er een paar opsturen die ik gemaakt heb via Hotmail. Heel veel succes en vergeet niet om de receptie de groeten te doen van mij en vertel ze maar over de "familie" Serenella.
    Oh ja, feliciteer Albert als je wilt, die Duitser waarmee ik iedere dag even mee buurtte.
    Ciao van die padre.

  • 14 Augustus 2011 - 12:34

    Moeke:

    Ha jongen ons pap heeft het gezellig had bij jou. Fijn he hollandse kost. :)
    Fijn dat je iemand kon regelen om jullie weg te brengen naar Bergamo. Super dat hij dat wil doen. Nou ik begin ook een beetje aftetellen hoor. Ik vind het fijn dat je het naar je zin hebt, maar ik ben ook blij als je weer thuis bent. Kunnen we weer pannenkoeken eten.:)
    Super trouwens dat je volgend jaar weer terug willen hebben. Een goed teken toch. En als je die kans krijgt moet je dat doen.
    Nou jongen tot het volgende verslagje en anders tot over een paar weekjes.

    Dikke xxxxxx

  • 30 Augustus 2011 - 13:10

    Mark En Ludi:

    hoi yoeri
    nou fijn dat je een heel fijne stage hebt gehad je kunt op iets moois terug kijken.
    en je hebt het toch maar mooi volgehouden.nog anderhalve week en dan ben je thuis.nog een een paar leuke dagen
    we wensen je een goede terug reis toe en we zien je op het vliegveld
    groetjes uit eersel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Italië

Via school ga ik stage lopen in Italië voor 5 maanden.

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2011

Familie bezoek

01 Augustus 2011

Pannenkoeken

24 Juli 2011

Het gaat super

03 Juli 2011

dagje vrij

02 Juli 2011

Van alles en nog wat
Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 29969

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: