Bezoekje - Reisverslag uit Eisenärzt, Duitsland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Bezoekje - Reisverslag uit Eisenärzt, Duitsland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Bezoekje

Door: Yoeri van Aalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

11 Februari 2013 | Duitsland, Eisenärzt

Hallo iedereen,

Hoe gaat het met jullie? Ik heb al bijna de helft van mijn stage er opzitten. :D :D en dan kom ik weer terug. Met mij gaat het wel goed. Ik ben weer een keer opstap geweest. :D Dat deed me wel goed. Zodat ik niet alleen was in mijn bungalow. En nu kan ik vaker opstap.
Nu het is het carnaval, ik mis dat het super erg. Ik wil ook carnaval vieren. :(. 1 ding beloof ik jullie volgend jaar ga ik het inhalen. :D

Vorige week waren 2 leraren gekomen van mijn school. Het was super gezellig. Het was wel fijn om weer bekende gezichten te zien. We waren uit eten geweest in het restaurant Papillon. Hun bleven nog 1 dag slapen op onze camping. We hadden weer afgesproken om 9:00 samen met mijn cheffin. Mijn beoordeling was weer goed. :D Ze is tevreden over me en ik kan goed zelfstandig werken en ook goed in een team. Het belangrijkste wat de leraren van hoe het met me ging en wat voor werk dat ik deed. Ik sta nog stees in keuken, maar ook doe nog natuurlijk de animatie. Ik had gevraagd aan mijn cheffin of ik iets meer mag doen qua verantwoordlijkheid. Gelukkig komt die ook :D ik mag een keer beginnen met werk en ik mag een keer late dienst draaien zodat ik ook meer verantwoordlijkheid krijg. Dat was wel fijn om te horen. Het is maar een klerin verslagje maar jullie zijn nu wel weer op de hoogte.

Oja, ik heb van mijn tante :D en van mijn yoga-club drop gekregen. :D Francis heeft een kaart gestuurd en erop geschreven: Ik heb hier drop gedropt in je dropbox. :D hahahah Ondertussen zit ik ook drop te eten. Wat is dat lekker. :) Super bedankt allemaal.

Servus
Yoeri

  • 11 Februari 2013 - 21:11

    Elvira:

    Ha jongen, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. En dat je beoordeling goed zou zijn dat is geen verrassing. Je doet het toch ook goed en je bent enthousiast. Er zijn wel mensen die vragen waar jij bent. Ze missen je bij het OJW. IK zei dat je niet gestopt bent, maar in Duitsland zit. Ze denken dat je dan ook carnaval viert. Ik zeg klopt maar niet waar onze Yoeri zit. Het is te ver in het zuiden van Duitslaand. En ge haalt het maar dubbel en dwars in. Komt wel goed volgemd jaar. Wel fijn dat je een keer op stap bent geweest en leuk als je vaker mee kunt.
    Trouwens hoe is het met je drop. Al een eind op of ben je er zuinig op. was wel super he dat ze dat deden. Zie je wordt niet vergeten. En al lekker vlokken op je brood gehad?
    Lieve schat ge belt maar een keer als ik ook thuis ben ;). Tot mails, chat of iets anders....

    Dikke knuf van ihre mutti xxxxx

  • 12 Februari 2013 - 10:00

    Oma En Opa:

    Hoi lieverd wat fijn om weer iets van je te horen en dat het goed gaat met jou. Wij missen je toch wel hoor vooral bij het kaarten. Opa vind `t niet altijd leuk want hij verliest nogal eens. Jammer dat daar geen canaval gevierd word , maar dat komt volgend jaar wel goed . Daar ben ik niks bang voor. Ben je nog gaan snowborden of heb je daar geen tijd voor ? Hopelijk wel. Wat goed dat ze daar zo tevreden zijn over jou en dat ze van school bij jou zijn geweest. Wij zijn trots op jou !!
    Nou lieverd wij wachten weer op jou verhaaltjes.
    Heel veel groetjes en `n dikke kus van opa en oma.

  • 13 Februari 2013 - 21:29

    Tantetje:

    hey yoeri fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. en een super beoordeling, kan niet beter toch. enne drop al op. hahaha. was wel weer genieten dus. wij zijn net terug van een klein weekje duitsland winterberg. was errug leuk veel sneeuw gehad. moest wel even aan je denken hoor, toen we daar zaten.
    leuk dat je bent wezen stappen.
    nou nog veel plezier. en niet al je drop in 1 keer opeten want dan ben je er zo doorheen.
    groetjes van ons xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 30027

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: