Ik vergat even mijn stage. - Reisverslag uit Eisenärzt, Duitsland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Ik vergat even mijn stage. - Reisverslag uit Eisenärzt, Duitsland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Ik vergat even mijn stage.

Door: Yoeri v. Aalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

18 Februari 2013 | Duitsland, Eisenärzt

Dit was iets dat ik zeker nooit meer zal vergeten. Het was echt waar één van de mooiste avonden die ik hier gezien had. Paar dagen geleden was hier een feest. Iemand vierde zijn verjaardag. Alle mannen kwamen in lederhosen aan en alle vrouwen hadden een dirndl aan. Was super vet om dat te zien.
Het was eigenlijk een gesloten feest. Maar omdat vele mensen mij kennen mocht ik ook komen. Ik moest eerst tot 22:00 werken en daarna kon ik komen. Toen ik daar aan kwam mocht ik gaan zitten en ging ik samen met iemand die mij kende schnaps drinken. De gene die mijn kennen zeiden: Komm Yoeri wir trinken auch noch einem Schnaps. Hahahaha Uiteindelijk ben ik even gestopt met Schnaps drinken. Aangezien bijna de helft van de mensen mij al kennen. :D Daarna heb ik nog geleerd hoe je zegt op z’n Bayers: Ik wil een bier. :D
Even later ging er iemand muziek spelen op een accordeon. Alle mannen stonden op en gingen naar voren en dan een super vette dans. Ze deden plattler dansen. :D Ze hadden verschillende soorten dansen daarop. Ze begonnen op hun knieën te slaan en dan weer de voeten. Haha was moeilijk te volgen. Dan deden ze ook nog een tussenstukje. ( Hoort bij de dans.) Super gaaf om dat te zien. Daarna kwamen ook de vrouwen bij. Daar hadden ze ook verschillende soorten dansen van. Was een dans en die eindige met ene kus. Hahah Even later zeiden dat ik ook mee mocht dansen. Nu heb ik 2 dansjes geleerd. :D :D :D
Daarna nam iedereen weer een pauze, kortom: bier en schnaps drinken en een paar gingen nog roken. Toen begon weer iemand met muziek te maken. Toen waren paar mensen aan het dansen, en ik dacht ik wil nog een keer dansen, vond het echt kei gaaf. Ik vroeg aan een meisje ga je mee dansen en toen ging ze mee  Tot slot neem ik nog ene pilsje en ging uiteindelijk. Gelukkig was ik de volgende dag vrij :D hahah
Iedereen was heel open tegen mij en vriendelijk. Op dat moment vergat ik even mijn stage en genoot van de gezellige, mooie en een vette avond.

  • 18 Februari 2013 - 21:15

    Chris:

    Hoi jongen,
    Dat is pas leuk om mee te maken.
    Het lijkt mij ook erg gezellig om zo'n avond bij te wonen.
    Als ik vakantie heb is het nu mijn bedoeling om even naar jouw bungalowpark te rijden en daar even te gaan buurten.
    Hopelijk hebben ze ook een dansavond in de zomer of een feest met die dansen erbij.
    Die muziek vind ik ook gezellig klinken en heb daaar ook enkele cdtjes van.
    Geniet er maar van en wens jou het allerbeste toe, je bent al op de helft.
    Servus und ciao, von vati...

  • 18 Februari 2013 - 23:51

    Elvira:

    Hey jongen wat was dat leuk om te horen. Super dat je zo'n avond mee mag maken. Dat nemen ze je niet meer af. Dus nu kunnen we op bruiloft en partijen jouw inhuren om deze dansen te dansen haha.
    En ge wordt wel een alcoholistje met al die schnabs :). Geniet er maar lekker van. Dat is weer leuk van een buitenlandse stage. Dat je weer andere dingen ziet en meemaakt. Nou lieverd geniet er nog maar van en tot je volgende verslag.

    Dikke koes xxxx

  • 19 Februari 2013 - 09:49

    Opa En Oma:

    Hoi lieverd wat leuk voor jou om zo`n feestje mee te mogen maken. Zo leer je daar ook nog leuke dingen. Dat dansen moet je maar eens voor doen als je terug bent oke? Als het zo door gaat wil je nog niet meer naar huis komen in april hahaha. Maar dan komen we jou wel halen hoor. {Grapje} 5 Maanden is lang genoeg.
    Nou lieverd geniet nog maar zoveel als je kan . Wij zien je weer over `n paar maanden.
    Groetjes en `n dikke kus van opa en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 29977

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: