Het begin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Yoeri

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

04 November 2014 | Australië, Sydney

G'day made :)

Het is bijna een week geleden dat ik vertrokken ben, en heb redelijk veel dingen beleefd.

Vanuit Amsterdam ging ik naar Dubai. Daar kwam ik om 9:30 aan. 2 Uur later vertrok ik naar Singepore waar we een dagje verbleven. We werden afgezet in een hotel inclusief ontbijt :D :D. De gene die ons ophaalde was een gids, die ons de volgende de dag allemaal verschillende dingen liet zien. ( dadelijk meer over). De eerste dag gingen we met z'n allen iets drinken. en daarna gingen we al naar bed. ( iedereen was dood moe van het reizen.) De volgende dag had ik een super mega lekkere ontbijt gehad. Waarschijnlijk zal het voorlopig ook niet meer zo goed zijn, als dat we nu krijgen. :'(. Lekkere koffie met pannenkoeken, brood, watermeloen. Echt heerlijk. Rond 14:00 krijgen wij een rondleiding van de gids. Ik was haar persoonlijke assistent. Ze kon mijn naam niet zo goed zeggen dus zei ze: Yoelie. ( nu krijg ik dat continu te horen van de rest van de groep haha :P ) We hebben een tempel bezocht, indiase wijk en nog meer. ( zie foto's :D) We werden rond 17:00 afgezet op het vliegveld van Singepore. Daar moesten we wachten tot 23:50. Dan pas ging onze vlucht. We kwamen om 10:00, maar het duurde nog 2 uur voordat we door de douane waren. Rond 1:00 kwam we aan in onze hostel, waar we voor 3 nachten sowieso konden blijven. De eerste 2 dagen hadden vrije tijd, en de derde dag werd alles uitgelegd hoe het zit met werk zoeken, bank, Australie etc. In die vrije dagen zijn we lekker naar het strand gegaan. Hele mooie stranden hebben ze. Gisteren heb ik voor het eerste gewerkt. IK vroeg aan WTC ( Work & travel Company) of ze werk hadden en 10 minuten later zat ik al in de trein. Mijn werk was een bouwpakket in elkaar zetten in een grote magazijn. Het was vreselijk saai hahahaha, maar jah, ik had tenminste werk :).

Nu heb ik alvast een andere hostel geboekt tot volgende Maandag. Want volgende week maandag ga ik op Surfcamp :D 5 Dagen lang, inclusief ontbijt en onderdak. :) En hoe dat gaat worden, lees je wel in het volgende verslag.

Houdoe

  • 04 November 2014 - 07:57

    Silvia:

    hey wat goed zeg. zo snel werk gevonden. en al een hoop gezien in die week. leuk hoor. leuke foto's. goed om te lezen dat alles goed met je gaat. nou veel plezier nog. en geniet ervan. groetjes van ons.

  • 04 November 2014 - 08:03

    Elvira:

    Hey jongen wat leuk om al iets van je te horen. Fijn dat de reis goed is verlopen. Ik wist niet dat je ook een rond tour door Singapore kreeg. Goed geregeld zeg. Wat goed dat je al gewerkt hebt. Maar ja je had al gezegd dat het niet uitmaakte wat je deed. Het ziet er wel mooi uit daar in Sidney. Wel toevallig zeg. Ik had gisteravond nog gekeken of je er al iets opgezet had en mijn e-mail adres weer doorgegeven. Hier gaat het zijn gangetje. Catharine vond het jammer dat ze je net gemist had bij de FF. Maar je krijgt de groeten. Gisteren bij de power vroegen verschillende mensen hoe het met je was. Leuk he. Ik ga zo meteen naar ons Ilse. Veel plezier nog en we horen wel weer van je. Dikke knuf van mij xx

  • 04 November 2014 - 08:32

    Miriam :

    Hey Menneke .. Wat kan een mens toch veel mee maken in een week ..thjee zeg .. fijn dat het zo goed met je gaat en super dat je al werk hebt gevonden, je ziet wel.... als je wil is er een weg.... kei fijn voor je!
    ik wens je veel plezier daaro zo ver van ons , Genieten van al dat moois om je heen en tot snel weer veel liefs xxx

  • 04 November 2014 - 10:33

    Ilse:

    Hey broertje,

    Super leuk om weer wat van je te horen.. Was leuk je zaterdag nog gesproken te heben! Goed man dat je nu al werk heb ik had ook niet anders verwacht haha. Hoe was de yoga les gegaan aan de rest van de groep? Ben benieuwd naar je volgende verslag! Hier gaat alles zn gangetje. Met moa gaat t ook goed. Ik spreek je wel weer :D.
    Xxx <3

  • 04 November 2014 - 16:04

    Opa En Oma V.d.Ven:

    Hoi menneke, wat geweldig dat het allemaal zo goed gaat. Wij leven met jou mee door de verslagen die je schrijft, echt super leuk. Laat ons maar `n beetje meegenieten. Wat goed dat je al werk hebt gevonden. We blijven uitkijken naar het volgende verslag.
    Lieve groetjes en `n dikke kus van ons.

  • 04 November 2014 - 21:30

    Chris:

    Ik schrok er van dat je al zo snel een verslag hebt gemaakt en er ook leuke foto's bij gedaan hebt.
    Nee hoor, leuk en goed dat je er nu aan denkt en probeer het maar bij te houden zodat je straks een mooi verslag kunt laten printen voor later.
    Had je mijn berichtje al gelezen op facebook?
    De groeten en geniet er maar van, ook fijn dat je zo snel iets gevonden had om te werken.
    Ciao, die papa...

  • 05 November 2014 - 17:55

    Kitty:

    Hey joellie,
    En al een koffietje gedaan bij de starbucks in de harbour? Nogmaals heel veel plezier en hou ons een beetje op de hoogte van al je gave avonturen. Groetjes en dikke xxxxx van kitty van de FF

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Yoeri

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 29974

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 15 April 2015

Backbacken in Australië

05 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Backpacken in NIEUW-ZEELAND

10 December 2012 - 01 Mei 2013

Ruhpolding

11 April 2011 - 11 September 2011

Italië

Landen bezocht: