Italië: Het begin. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu Italië: Het begin. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yoeri Aalst - WaarBenJij.nu

Italië: Het begin.

Door: yoerivanaalst

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

21 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Na ongeveer een week kan ik eindelijk even op internet. We moesten meteen aan het werk. We zijn nu bezig voor de musical Peter Pan. Ik speel John de broertje van Wendy. Ik heb hier naar mijn zin. Ik ben vooral benieuwd waar we geplaats worden. Op 1 mei komt de rest van Europa en op 7 mei worden geplaatst.
Ik stop even met typen want we moeten zo weer beginnen.
Oja was even vergeten te typen:D. Ik heb eindelijk na 2 weken 1 dagje vrij. en dat is echt kei fijn. En omdat we goed doen krijgen we extra middagje vrij. En we slapen altijd na 00:30 en we staan elke dag op om 8:15

Ciao, Yoeri

• 21 April 2011 - 23:45

Je Moedertje:

Hey fijn om even iets van je te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ben ook heel benieuwd waar je komt. Nou heel veel succes met Peter Pan. We lezen wel weer hoe het gegaan is. Dikke kus xxxxxxxx

• 22 April 2011 - 04:50

Opa En Oma:

Hallo lieverd wij zijn blij dat `t goed gaat en dat je het goed naar je zin hebt. Hopelijk kom je op `n leuke plaats te zitten. Blijf wel `n beetje uit de zon , anders word je veel te bruin en herkennen wij jou in september niet meer oke? Heel veel groetjes en `n dikke kus van opa en oma.

• 22 April 2011 - 08:34

Ludi En Mark:

he yoeri.
    fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    ben ook benieuwd op welke camping jullie allemaal gaplaatst worden.
    te hopen niet te ver uit elkaar.
    als je niet te ver bij ons marlou vandaan bent kunnen we je op zoeken en in sept. mee terug naar nederland nemen hoef je niet met het vliegtuig als je dat wil natuurlijk.
    nog veel plezier groetjes uit eersel

• 26 April 2011 - 18:08

Marian:

Hey allerliefste neefje van me :-D
    Nog veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende berichtje xx

• 30 April 2011 - 18:24

Je Tante Silletje:

he goed wat te lezen van je. en fijn dat je het zo naar je zin heb daar. ik hoorde van je moeder dat je al voor een italiaan wordt aangezien. hahaha ik zei nog zo niet te bruin worden. spannend hoor waar je komt te zitten. nou veel plezier daar enne tot de volgende keer.
    groetjes en een dikke kus van ons.